Vilkår og betingelser
Salgsbetingelser – Morgenglede på Kvitsøy
Bestillingsfrist:
Alle bestillinger må gjøres senest 2 dager før ønsket leveringsdato, innen kl. 21:00. Dette gir oss tid til å planlegge og sikre ferske råvarer.
Leveringstid:
Vi leverer hver dag innen kl. 10:00. Vi kan dessverre ikke gi et eksakt tidspunkt for levering.
Leveringsområde:
Vi leverer til alle adresser på Kvitsøy.
Slik leverer vi:
Leveringen plasseres på dørmatten eller henges på dørhåndtaket, avhengig av hva som passer best hos deg.
Varsling ved levering:
Legger du ved mobilnummer i bestillingen, sender vi deg en SMS når leveransen er satt på plass.
Oppbevaring:
Leveransen kan inneholde fersk mat og bør hentes inn så snart som mulig etter levering for å sikre god kvalitet og trygg oppbevaring.
Ansvar etter levering:
Når leveringen er satt ut, går ansvaret over til deg som kunde. Vi tar ikke ansvar for skade eller forsvinning etter at varene er levert (f.eks. ved vær, dyr eller tyveri).
Endring og avbestilling:
Avbestilling eller endringer må gjøres senest 1 dager før levering, innen kl. 15:00. Endringer etter dette kan ikke garanteres.
Kontakt:
Har du spørsmål? Du kan nå oss på post@1144.no
Angrerett – Morgenglede på Kvitsøy
Bestillinger med ferskvarer:
Vi leverer matvarer som er tilberedt og pakket spesielt for hver kunde. Ifølge angrerettloven §22d og g gjelder ikke angreretten for:
- Levering av varer som raskt forringes eller får kort holdbarhet (for eksempel mat og drikke), og varer som er laget spesielt på bestilling og ikke kan videreselges uten vesentlig tap.
Dette betyr at når du har bestilt en frokostpakke til levering på Kvitsøy, kan du ikke angre kjøpet etter at bestillingen er bekreftet, dersom det er mindre enn 1 dager til levering.
Avbestilling:
Du kan avbestille eller endre bestillingen frem til 1 dager før levering, innen kl. 15:00. Etter dette er bestillingen bindende.